Helvetia 

0
Poštovné v cene - všetky ceny sú konečné!

Naj >>

Prípravky

Ako nakupovať

Objednávka

Objednávka u Helvetia Apotheke je jednoduchá, rýchla a prehľadná. Objednávať si môžete:

  1. Jednorazovo z katalógu detail >>
  2. Pravidelné zásielky (unikátna služba pre zákazníkov) detail >>

Pretože ide o dve úplne odlišné možnosti nákupu, nie je možné do jednej objednávky vkladať tovar z katalógu a zároveň z pravidelnej zásielky. Môžete ale urobiť jednu objednávku z katalógu a druhou objednávkou si objednať doručovanie pravidelnej zásielky, ak o to budete mať záujem. Všetky spôsoby objednania nájdete pod ikonou Kontakt >>

Dodacie podmienky

1. Katalóg

Cena tovaru je konečná a nepripočítavajú sa k nej navyše žiadne ďalšie poplatky za doručenie tovaru (hodnota expedičného poplatku 2,99 EUR je už započítaná v cene tovaru. Tento poplatok môže byť vo vyúčtovaní zásielky uvedený oddelene od ceny tovaru). Tovar je dodávaný doporučene poštou. Expedícia tovaru najneskôr do 1 týždňa po príjme objednávky.

2. Pravidelná zásielka

Expedičný poplatok sa nehradí (Všetky náklady nesie spoločnosť. Len v prípade, že je výrobok ponúkaný na vyskúšanie zdarma, účtuje sa v prvej zásielke poštovné 2,99 €). Tovar je dodávaný poštou v pravidelných dvadsaťdenných cykloch.

Platobné podmienky

1. Katalóg

Tovar je možné si objednať na dobierku,alebo odobrať na faktúru (len u stálych zákazníkov).

2. Pravidelná zásielka

Tovar je zasielaný na faktúru s niekoľkotýždňovou splatnosťou.

Vrátenie tovaru a reklamácia

Ak s tovarom nie ste spokojní, môžete ho do dvoch týždňov bez udania dôvodu vrátiť späť a my Vám vrátime peniaze (ak už bol tovar uhradený).

Záručná doba výrobkov je 24 mesiacov. Životnosť výrobkov je obmedzená dobou použiteľnosti konkrétneho prípravku, ktorá je na každom výrobku vyznačená ako minimálna trvanlivosť. Spoločnosť garantuje, že kupujúci dostane prípravky vždy minimálne 6 mesiacov pred koncom minimálnej trvanlivosti, obvyklá doba je 12 – 30 mesiacov. Po získaní zásielky si tovar, prosím, skontrolujte a v prípade akejkoľvek zistenej chyby nás kontaktujte. Spoločnosť sa zaväzuje vybaviť reklamáciu najneskôr do 30 dní po jej prijatí a oznámiť kupujúcemu výsledok reklamácie.